Komódok.hu
Szállítás
Termékeinket Magyarország egész területén házhozszállítjuk.
A szállítást saját cégünk végzi, így biztosítjuk a termékek sérülésmentes szállítását.
Nálunk három szállítási mód közül választhatsz:
- Alap házhozszállítás 15.000.-Ft alatt díja 2.350.-Ft(csak a házig/kapuig szállítjuk a bútort, nem visszük be/fel az ingatlanba).
- Ingyenes alap házhozszállítás 15.000.-Ft értékű rendelés felett(csak a házig/kapuig szállítjuk a bútort, nem visszük be/fel az ingatlanba).
- Házhozszállítás extra(tartalmazza a termék házhozszállítását, és ingatlanba helyezését), melynek ára 9.990.-Ft.
- Házhozszállítás Prémium(tartalmazza a termék házhozszállítását, ingatlanba helyezését, és összeszerelését) EGYEDI ÁRAJÁNLAT kérés szükséges(megrendeléskor a megjegyzés mezőben jelezze)
Az átlagos szállítási idő: 6-12 munkanap. További információért, kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot.
Fizetés
A komódok.hu-nál a következő fizetési lehetőségek közül választhatsz:
- készpénzes fizetés átvételkor(utánvét)
- biztonságos online bankkártyás fizetés
- banki átutalás(előre utalás)
Nálunk nem kell előleget fizetned! A terméket átvételkor is kifizetheted.
MIÉRT VÁSÁROLJ A KOMÓDOK.HU-N?
Minőség
Komód és vitrin kínálatunkat előzetes kutatás, felmérések alapján gondosan állítottuk össze, hogy vásárlóink a lehető legjobb ár/érték arányú termékekhez juthassanak hozzá. Minden termékünk lapraszerelt, viszont ennek ellenére strapabíró anyagból készültek, így biztos lehet benne, hogy minőségileg megfelelő terméket fog nálunk vásárolni.
Kedvező ár
A vitrinek és komódok árképzése során igyekeztünk a lehető legjobb ár/érték arányú ajánlatok létrehozásán. Biztosak vagyunk abban, hogy vásárlóink elégedettek lesznek a nálunk vásárolt termékekkel.
Gyors szállítás
Mindig törekszünk arra, hogy vásárlóink a lehető leggyorsabban juthassanak termékeinkhez. Több bútor áruházzal ellentétben nálunk nem szükséges hónapokat várni a termék megérkezéséhez. Komódokat és vitrineket egyaránt átlagosan 6-12 munkanapon belül szállítjuk vásárlóink részére.
Ingyenes szállítás
Hogy még kedvezőbb ajánlattal kedveskedhessünk vásárlóinknak, minden 15.000.-Ft értékű rendelés felett ingyenesen házhoz szállítjuk termékeinket. Természetesen ezen kedvező ajánlatunk minden termékünkre érvényes, így a komódokra és vitrinekre is.
14 napos termék visszaküldés
Amennyiben mégsem vagy elégedett a vásárolt termékkel, úgy a termék átvételétől számítva 14 napon belül visszavesszük az általunk értékesített termékeket, így biztosítjuk, hogy vásárlóink valóban elégedettek legyenek a komodok.hu szolgáltatásaival/termékeivel.
Komódok
Szállítás
Gyártói hibát észleltél? Sérült a termék? Ne aggódj, megoldjuk!
A hibát kérjük minél hamarabb jelentsd be nekünk az elérhetőségeink egyikén(kép küldése a termékről és a hibáról kötelező!):
info@komodok.hu
+3670/416-3957
A Pelle Grande Kft. minimum 12 hónapos gyártó által nyújtott garanciát vállal termékeire. A garancia a vásárlás napjától érvényes. A termék természetes használatból adódó kopása, értékcsökkenése, tulajdonságainak változása az idő folyamán természetes folyamat, és nem minőségbeli hiányosság. A természetes fából készült bútorok anyagának változása, deformálódása, vagy a bútor színének elváltozása az idő folyamán nem tekinthető meghibásodásnak. A szavatosság időtartamán belül a Pelle Grande Kft. minden egyéb természetű hibát, sérülést javít, vagy amennyiben szükséges kicseréli a terméket. Amennyiben panasszal kíván élni, írjon nekünk e-mailben az info@komodok.hu címre, és munkatársunk a lehető leghamarabb, de legkésőbb 5 munkanapon belül felveszi Önnel a kapcsolatot.
A szavatosság érvényességének feltételei:
– A bútor összeszerelése során a vevő követi a bútor összeszerelésére vonatkozó utasításokat;
– A terméket rendeltetésszerűen használták és kezelték;
– A garancia kiterjed a termék minőségének bármely sérülésére, amely a gyártó vagy a szállító hibájából fakad.
– A Vevő szavatossági, illetve garanciális igényeit kizárólag a vásárláskor kapott eredeti és a teljes vételár kifizetését igazoló számla bemutatása esetén érvényesítheti. A szavatosság, illetve garancia nem terjed ki az olyan hibákra, melyek arra vezethetőek vissza, hogy:
- A vásárló nem tartotta be a bútor összeszerelésére és szállítására vonatkozó utasításokat;
- a termék a vevő hibájából kifolyólag sérült;
- a hiba a vásárlás pillanatában fennállt, a vevőnek erről tudomása volt (pl. értékcsökkentett termékek)
- a bútor előre nem látható körülmények miatt sérült (vis major);
- ha házhoz szállítást nem az Eladó megbízottjai végezték, (Vevő általi szállítás közben történt sérülésekért az Eladó felelősséggel nem tartozik.)
- A csomagolóanyag nem szakszerű eltávolításával okozott sérülésekért az eladó csak akkor felel, ha a csomagolóanyag eltávolításában megbízottja, vagy munkavállalója működött közre.
- a lapra szerelt bútorok elemei és alkatrészei a Vevő vagy az általa megbízott más személy összeszerelése közben sérültek meg. (Ebben az esetben Vevő tudomásul veszi, hogy a sérült elemek cseréjére és pótlására kizárólag térítés ellenében kerül sor.)
- a bútort megváltoztatták, átalakították
- a bútort nem rendeltetésszerűen használták, A rendeltetésszerű használat körébe tartozik a bútorvevő
- általi elhelyezése, tárolása körülményeinek megfelelő biztosítása is
Vevő a számla átvételével kijelenti és igazolja, hogy az általános szerződési feltételeket átolvasta, megértette, és mint szerződéses akaratával mindenben megegyezőt elfogadja, ugyanakkor a magyar nyelvű garanciális ismertetőt, PDF formátumban átvette, és elfogadta.
KITERJESZTETT GARANCIA
A Kiterjesztett Garanciát kizárólag a Magyarországon, számlával/nyugtával, újonnan vásárolt termékekhez lehet igénybe venni magánszemélyek részére.
A Kiterjesztett Garanciát 1 évre tudja igénybe venni, melynek díja a termék teljes árának a 35%-a.
Kiterjesztett Garancia megvásárlásával Ön a gyári garancia lejártát követő időre biztosíthatja a terméke meghibásodása esetén felmerülő szervízköltségeket, mely a termék vásárláskori értékének 70%-a, de maximum bruttó 100.000.- Ft.
A Kiterjesztett Garancia biztosítja Önnek:
- országos szintű helyszínre történő kiszállást
- a meghibásodás/probléma azonosítása
- segítség a probléma elhárításában
- tényleges meghibásodás (biztosítási esemény) esetén intézkedés a javítás érdekében, kapcsolatfelvétel a javítást végző szervízzel, időpont egyeztetés